Kunskapsbank - Hur fungerar Struqtur?

Kunskapsbank – Hur fungerar Struqtur?

Hur fungerar Struqtur egentligen? Hur lägger jag till ett artikelregister? Hur gör jag för att ta ut ett fakturaunderlag? Som Struqturanvändare så vill du så klart att din företagsadministration fungerar sömlöst och smidigt. För att Struqtur ska vara tillräckligt omfattande och välfungerande så utvecklar vi verktyget hela tiden. Vi vill såklart dela med oss av våra uppdateringar och hur de fortsätter att underlätta för dig, samtidigt som vi vill samla de vanligaste frågorna som vi får. Därför har vi satt ihop en omfattande Kunskapsbank där vi har samlat massor av de vanligaste frågorna som kommer till vår support. 

Kunskapsbank

Vad är en kunskapsbank? Kort sammanfattat kan det sägas att en kunskapsbank är en samling med tidigare frågor och en plats där vi har samlat många av de frågor som vi har fått in. Det skulle kunna jämföras med att ha en sektion för “vanliga frågor” som du säkert sett på en hemsida tidigare. Vi har dock valt att bryta ut våra vanliga frågor till en egen sida där vi har samlat alla de vanligaste frågorna. främst för att det ska vara enkelt för dig att hitta svaren på alla dina eventuella frågor och samtidigt kunna inspireras att testa något nytt eller rent av hitta någon ny funktion. 

Vad kan jag hitta för information i kunskapsbanken?

Allting som står i kunskapsbanken rör, såklart, funktioner och möjligheter med Struqtur och hur det är tänkt att det ska användas. Du kan vända dig till kunskapsbanken med frågor om alla de funktioner som finns inom Struqtur och den uppdateras självklart kontinuerligt vid uppdateringar av befintliga funktioner eller vid tillägg av nya funktioner i produkten. I skrivande stund har vi hjälpartiklar kring: 

Kunskapsbanken, Struqturs Kunskapsbank

Hur ska Kunskapsbanken användas?

Vårt mål är såklart att du ska ha all den kunskap om Struqtur som du behöver för att kunna använda systemet och underlätta din administration. Ibland kan det däremot dyka upp några frågetecken, framförallt om det är någon funktion som du kanske inte använder så ofta. Då finns kunskapsbanken. Kunskapsbanken är menad att vara ett första steg för alla eventuella frågor du kan tänkas ha och dessutom en bra källa för information utanför vår supports öppettider. Med det sagt, så är det självklart att du är välkommen att höra av dig till vår support som alltid är redo att hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva. 

Supporten når du enklast via telefon på: 031-300 65 20, mailledes på: support@struqtur.se eller via chatten här på vår hemsida.

Dela i sociala medier

Håll dig uppdaterad

Här samlar vi artiklar för dig som vill bli proffs.

Vi använder cookies

Vi använder oss av cookies för att bygga din användarupplevelse så den blir ännu bättre, snabbare och effektivare. Klicka på läs mer eller om du har fler funderingar kan du alltid kontakta oss. Genom att fortsätta på webbplatsen accepterar du att vi använder cookies.